تجربه کارکنان، اشاره به تعاملاتی دارد که کارمندان در طول مسیر کاری خود با سازمان تجربه میکنند که احساسات، رفتار و تجربیات آنها را در بر میگیرد. پلتفرم مدیریت تجربه کارکنان فرافیدبک، به سازمانها امکان نظارت، مدیریت و بهبود تجربه کارکنان را فراهم میسازد. فرافیدبک تمامی مراحل چرخه عمر کارکنان را از لحظه استخدام و جذب تا ارزیابیهای دوره ای، ارزیابیهای 360 درجه سازمانی، مشارکت در نظرسنجیها و در نهایت خروج و ترک کارمندان سازمان را مانیتورینگ میکند. با استفاده از پلتفرم مدیریت تجربه فرافیدبک، امکان برقراری تعامل با کارمندان، دریافت بازخوردهای لحظهای و بهبود تجربه کارکنان در هر مرحله از فرآیند منابع انسانی وجود دارد که در نهایت بهبود فرآیند جذب و استخدام، آموزش و در نتیجه رشد و توسعه و فردی کارکنان و بهبود نرخ حفظ کارکنان را به همراه خواهد داشت.