مدیریت تجربه مشتری

━━  مدیریت تجربه مشتریان

مشتری حلقه اصلی هرکسب و کار محسوب می‌شود و بی شک رضایت مشتریان باتوجه به خواسته‌هایشان یکی از مهمترین اصول مدیریت ارتباط با مشتری است. شناخت مشتریان، نیازها، خواسته‌ها و اهداف آن‌ها نقش کلیدی در بهبود و توسعه خدمات و محصولات و در نتیجه افزایش سهم بازار و درآمد بنگاه‌های اقتصادی دارد. از این رو مدیریت تجربه مشتری، دستیابی به اطلاعات و بینشی است که کسب و کارها برای برقراری ارتباط قوی‌تر با مشتریان به آن نیاز دارند. در راستای رسیدن به این امر مهم، فرافیدبک با استفاده از بهترین و موثرترین شیوه‌های سنجش مدیریت تجربه مشتری و تحلیل رفتار مشتری گامی بلند برداشته است تا برای مشتریان خود تجربه‌های متفاوت رقم بزنید.
مجموعه فرافیدبک با رصد مستمر وموثر مشتریان به دنبال تجربه یک لبخند و ایجاد حس خوب رضایت در مشتریان است

━━  تجربه نظرسنجی نوین با فرافیدبک

━━  کاربردهای نظرسنجی مشتریان

━━  به ما بپیوندید

سامانه هوشمند نظرسنجی فرافیدبک با رویکرد مدیریت تجربه مشتری، مدیریت تجربه کارکنان و مدیریت تجربه محصول، بستری مناسب برای جمع‌آوری داده‌ها، تحلیل اطلاعات و ارائه گزارش‌های کاربردی در راستای اتخاذ تصمیم‌های اثربخش برای شما فراهم می‌آورد.

در مورد فرافیدبک سوالی دارید؟

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند...

معرفی فرافیدبک

مدیریت تجربه مشتریان

مدیریت تجربه محصول

مدیریت تجربه کاربران

رصد با نظرسنجی

رصد ادارات

رصد شرکت ها

رصد اصناف و مشاغل

معرفی با نظرسنجی

سامانه هوشمند نظرسنجی

طراحی صفحات اختصاصی

طراحی سایت

تحلیل با‌ نظر‌سنجی

تحلیل داده‌ها

تحلیل رفتار مشتریان

تحلیل های پیشبینی کننده

توسعه کسب‌وکار

هم‌آفرینی ارزش

رشد مشتری پایدار

نوآوری در ارائه خدمات

مشتریان ما

مشتریان اداری

مشتریان تجاری

امکانات

کیوسک ها

ویژگی ها

تماس با ما

برای آشنایی بیشتر با فرافیدبک و آگهی از آخرین خبرنامه‌ها لطفا ایمیل خود را وارد کنید.

    تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به فرافیدبک است.

    اطلاعات خود را ثبت نمایید، همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.